Iaca o nouă ghidușie marca Andrei Ando, mare director de comunicare și strategii (adâncă și importantă funcţie, inventată special pentru Ando) în cadrul Consiliului Judeţean Arad (funcţie făcută special pentru el de Falcă, Cionca şi alte elemente pasagere aciuate în funcţii de conducere): organizarea Târgului Economiei arădene. Adică, fiecare firmă care funcţionează în Arad să vină şi să-şi prezinte obiectul de activitate la Expo. Adică, să-şi pună brandul la stand.

Ce mi-e brand&stand, ce mi-e Stan şi Bran, în variantă nouă, cu Ando şi Cionca pe post de comedianţi. Şi, dacă vă umflă râsul, să ştiţi că toate acestea se fac pe bani frumoşi, pe banii arădenilor plătitori de taxe şi impozite. Iaca cum Cionca se plânge peste tot că nu are buget de investiţii, în schimb bani pentru cheltuieli inutile se găsesc. Iar acest bugeţel trece prin mintea şi mâna „expertului” în căpuşare de bani publici, Andrei Ando, aşa cum au trecut, de exemplu, sutele de mii de euro ai Asociaţiei „Arad – Capitală Culturală 2021”, acolo unde Andraş a fost director executiv. Dar, despre acest subiect vom reveni.

Clovnul Andocel