Ce pervers și șmecher poate fi acest Tăriceanu, propunând un așa zis „pact pe justiție”, pact ce înseamnă în fapt: lăsați naibii ce-am făcut, așa cum am făcut, dacă nu vreți să fie mai rău! Adică, nu vom primi președinția Consiliului UE, nu pentru că ei sunt mincinoși, corupți și infractori și vor să se salveze de la pușcărie modificând toate legile ce încriminează furtul din bani publici, mita și traficul de influența, ci pentru că opoziția și societatea civilă nu e de acord cu aceste schimbări cretine și neconstituționale, ce distrug statul de dret și justiția și dau în vileag aceste atacuri iresponsabile la statul de drept? De aceea nu vom prelua președinția Consiliului UE? Câtă perversitate, viclenie, tupeu și nemernicie la acest individ! În opinia șmecherească și diversionistă a lui Tăriceanu (prin care insultă inteligența tuturor românilor de bună credință), Timmermans critică, de fapt, opoziția, pe Iohannis și societatea civilă, pentru că nu acceptă gogorița cu statul paralel (pe care, în fapt, ei îl reprezintă, pentru că ei violează sistematic Constituția și modifică legile ce-i încriminează) și protocoalele secrete, declarate ad-hoc nelegale (care n-au nici o legătură cu hoția din bani publici, cu traficul de influența și cu corupția, ci doar le-au devoalat), nu puterea și modificările operate la legile justiției și codurile penale, care-i salvează pe hoți și corupți de pușcărie!

Chipurile, toate modificările la legile justiției și Codurile penale – prin care justiția a fost subordonată politicului, prin intermediul ministrului justiției și toti cei care fură banii publici, sunt corupți și comit trafic de influență, sunt absolviți de vină -, sunt pe deplin justificate de existența unor protocoale secrete, încheiate între instituțiile statului (în fapt, pentru a elimina birocrația și a crește celeritatea prevenției și depistarii faptelor de corupție și fraudă fiscală), protocoale, care, chipurile, ar fi destabilizat justiția și ar fi generat nenumărate abuzuri și condamnări nelegale?

Trebuie să ai mult tupeu și multă mizerie morală acumulată, să afirmi că Parlamantul Europei, Comisia de la Veneția și alte organisme internaționale, critică doar opoziția și nu puterea și că vina pentru eventuala pierdere a președinției Consiliului UE o au, exclusiv, opoziția și președintele Iohannis, pentru că fac gălăgie și nu sunt de acord cu instaurarea statului totalitar, condus de infractori și nu acceptă modificările legislative, de tip mafiot, ce nu rezolvă așa zisele abuzuri din justiție și nici condamnările nevinovaților, ci salvează, în fapt, corupții de pușcărie, deși faptele le sunt dovedite și incontestabile. De fapt, prin aceasta propunere vicleană și parșivă, prin care Tăriceanu cere lui Iohannis și opoziției, în numele marotei cu protocoalele secrete, să accepte toate mizeriile operate de Comisia Iordache în legile justiției și Codurilor penale, ca fiind unica aletrnativă prin care România mai poate spera la preluarea președinției Consiliului UE.

Deci, în concluzie, pactul propus de Tăriceanu e de genul: acceptați ce-am făcut și „ciocul mic”, dacă vreți ca România să nu piardă președinția Consiliului UE. Adică un șantaj ordinar, sub masca „pactului pe justiție”. Pentru ce? Ce beneficii poate avea România, Iohannis și cetățenii dacă gașca infractorului Dragnea va prelua președinția Consiliului UE? Renunțăm, premeditat, fără nici o opoziție, la statul de drept și la independența justiției și acceptăm dictatura infractorilor, doar pentru a primi președinția Consiliului UE? N-ar fi un târg mizerabil și o recunoaștere oficială a dictaturii infractorilor în România? Ce-i de preferat? O Românie condusă de infractori, cu toate instituțiile publice și administrația publică politizată și controlată de mafia politico-interlopă, care să prezideze Consiliul UE sau o Românie în care să funcționeze statul de drept și justiția, în care nici un infractor și nici un cercetat penal să nu mai poată ocupa funcții publice, după condamnare sau în timpul cercetării penale?

Apropo de protocoalele încheiate între SRI și alte instituții ale statului – protocoale a căror nelegalitate încă n-a fost demonstrată, în nici un caz și n-a fost confirmată de justiție -, utilizate ca și argument în baza cărora infractorii vor să pulverizeze statul de drept și justiția! Așa cum am mai spus de multe ori, politicienii (în general cei care au comis fapte penale și sunt cercetați ori condamnați) nu contestă faptele comise și nici că sunt autorii, ci faptul că au fost dați în vileag de o instituție, SRI, care, chipurile, n-ar fi avut competențe să-i prindă sau să furnizeze informații și probe ce au condus la demascarea lor. E ca și cum un cetățean, fără a fi polițist sau procuror, prinde un hoț în flagrant, îl imobilizează și-l predă organelor în drept, după care hoțul este pus în libertate pentru că n-a fost prins de organele abilitate de lege, chiar dacă are asupra sa dovada furtului. Deci, ei recunosc faptele și că sunt autorii, dar vor să fie declarați nevinovați că nu organele de cercetare penală au cules și furnizat probele, ci SRI. Și chiar dacă au fost autorii faptelor, pentru că SRI ar fi participat, chipurile, la instrumentarea cauzei (ar fi efectuat activitati de cercetare penală), sentințele în dosarele în care au fost dovediși ca autori ai faptelor, trebuie anulate, chiar dacă probele furnizate de SRI au fost considerate legale de către instanțele de judecată. Adică au furat, dar nu i-ar fi prins cel care trebuia și de aceea nu mai pot fi considerați hoți. Ba, mai mult, pentru că nu i-a prins cine trebuia, nici ce-au furat să nu li se ia, chiar dacă nu le aparține. Iar materializarea în parctică a acestui principiu stupid, să fie făcute de Parlament și Guvern, substituindu-se justiției, chiar dacă asta presupune încalcarea principiului constituțional al separării puterilor în stat și al neretroactivității legii.

Nu justiția să dovedească nelegalitatea probelor furnizate de SRI, în baza protocoalelor, ci puterea politică. Acesta este statul de drept și justiția promovată de Tăriceanu și Dragnea prin așa zisul „pact pe justiție”!

Pavel ROMAN

2 COMENTARII

  1. Acest individ nu are cuvant prin urmare nici caracter , daca va aduceti aminte : ” … demisionez , nu demisionez …”. Un prim ministru al unei tari civilizate nu se poate juca in felul acesta !

  2. Un pact înseamnă mai ales faptul că există asupra unor chestiuni între două părți unele neconcordanțe. Sau evaluări diferite. Devine pact în momentul când, după negocieri, aceste păreri sunt armonizate într-un proiect comun, acceptat de ambii. Deci, nu am înțeles de ce trebuie să admitem că pactul propus înseamnă neapărat un transfer de teorie de la Tăriceanu la celălalt semnatar? Cred că urmează să aflăm cum va arăta pactul final.

Comments are closed.