Copilul cu indexul 358, din Arad, a luat la limba română, la Capacitate, nota 9.30. Fiind însă convins că a știut carte, a făcut contestație și a luat nota 10. ZECE. Notă cu care, desigur, poate intra absolut oriunde, fără nicio emoție, lucru care nu s-ar fi putut spune înainte de contestație. Întreb și eu: ce repercusiuni vor fi în privința profesorului/comisiei care a depunctat grav, cu 70 de sutimi, un elev de nota zece? Acel copil, nu-i așa, având o notă mare totuși, ar fi putut să nu facă nicio contestație și să tremure puțin la repartizarea computerizată. În niciun caz din vina lui. Oare niciodată nu va răspunde nimeni în țara asta pentru măgăriile pe care le face?
Copilul cu indexul 829, de la 8,90 a crescut la 9,50 la română. Copilului cu indexul 1198 i s-a mărit nota cu 90 de sutimi. Deci, cu aproape un punct. UN PUNCT ÎNTREG. Nota copilului cu indexul 91 a crescut de la 9,35 la 9,80 la MATEMATICĂ. Cum e posibil să nu fii în stare să corectezi EXACT la matematică, unde nici nu știu cum naiba poți să greșești, când totul poate fi limpede ca bună ziua! Copilul cu indexul 98 a luat 10 la română și 8,35 la matematică. După contestații, a luat 9 curat la matematică. Fusese depunctat cu 65 de sutimi. Dumnezeule, cât amatorism! Jalnice comisii de corectare a lucrărilor! Cât amatorism și iresponsabilitate!
Eugenia CRAINIC (facebook)