Mai țineți minte când, din cauza mea (sau „datorită” mie și „din cauza lor”, mă rog!), o cunoscută firmă de curierat din Arad a luat 15.000 de lei amendă de la Protecția Consumatorului, pentru prestația ei execrabilă? Ei bine, sunt la un pas de a repeta figura, de data asta însă „din cauza” prestației de doi bani găuriți cu tunul a „retailerului” pe nume… Dar mai bine, NU. Nu-i zic numele. Încă. După ce mi-a pocnit o venă-n cap explicându-i responsabilei de magazin că atunci când vinzi o marfă despre care spui că o ai pe stoc, ar fi bine chiar să o ai pe stoc, le-am dat termen până mâine să presteze frumos și să aducă marfa de unde-or ști. Că de plătit, am plătit-o. Eeeeei!
Ce-mi mai place chestia asta cu Protecția Consumatorului! Te mai simți și tu, consumator de rând, cât de cât răzbunat. A fost însă fain modul în care responsabila magazinului s-a rugat de mine să nu scriu/spun nimic rău despre firma cu pricina: „Doamnă, mi-a zis, să nu scrieți nimic rău de firma noastră pe facebook, că nimic nu ne sperie mai tare ca ziarele și influensării.” Bine, recunosc, i-am „amenințat” că scriu de ei pe feisbuc dacă nu se pun la punct. Vă dați seama? Parcă le-aș fi pus Kalașnikovul la tâmplă.
Oare ce spune despre noi faptul că numai oprobriul public ne mai determină să ne mișcăm cât de cât corect? Hm?
Eugenia CRAINIC (fb)

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here