Biroul de informare şi relaţii publice din cadrul Tribunalului Arad este împuternicit să aducă la cunoştinţa opiniei publice următoarele:
În perioada săptămânilor aferente sărbătorilor de iarnă, respectiv, perioada 20 decembrie 2021 – 07 ianuarie 2022, compartimentele Tribunalului Arad şi Judecătoriei Arad care desfăşoară activităţi cu publicul, respectiv, Registratura şi Arhiva vor avea program cu publicul, de luni până vineri, între orele 08:30 – 10:30.
În aceeaşi perioadă, 20 decembrie 2021 – 07 ianuarie 2022, preluarea actelor pentru aplicarea apostilei se va efectua de luni până vineri, la camera 38, parter, în intervalul orar 09:00 – 10:00, iar eliberarea actelor apostilate se va efectua de luni până vineri la ora 13:00.
Reamintim că, programul cu publicul în cadrul Biroului de informare şi relaţii publice este suspendat, urmând ca sesizările, cererile sau memoriile să fie transmise prin mijloace de comunicare alternative permise de lege, e-mail:
tr-arad@just.ro, fax: 0257/251700, respectiv prin poştă, persoanele interesate pot solicita informaţii şi telefonic, apelând numerele de telefon: 0374/491086 – pentru Tribunalul Arad şi 0374/491087 – pentru Judecătoria Arad.
Purtătorul de cuvânt al Tribunalului Arad, Vicepreşedinte Virgiliu Flavius BRADIN