Când nu prea ai insiprație, și cum draq să ai luni la prânz, te mai inspiri și de la colegii de breaslă. Azi ne-am inspirat de la confrați de la LIVEARAD și venim cu amănunte picante la știrea difuzată de ei. Pentru început iată știrea lor:

„Proprietarul avionului de mici dimensiuni, lovit pe pista Aeroportului Arad în 14 aprilie 2017, este decis să acţioneze în instanţă instituţia subordonată Consiliului Judeţean Arad. Livearad.ro a scris despre acest incident în cursul lunii trecute (vezi aici: Un avion a fost lovit de o cisternă de alimentare, pe Aeroportul Arad). Avionul de mici dimensiuni a fost lovit de o cisternă de alimentare, iar aparatul de zbor este şi la această dată lăsat într-un hangar al aeroportului.

Din informaţiile pe care le deţinem, firma care se ocupa de alimentarea aparatelor de zbor nu are asigurare. În aceste condiţii omul de afaceri care deţine avionul avariat se va îndrepta în instanţă împotriva Aeroportului Arad.

Contactat telefonic pentru a lămuri acest aspect, al operării alimentării fără asigurare, directorul Aeroportului Arad, Dan Bălăcel, nu a putut vorbi, explindu-ne că este plecat în străinătate. Deşi costurile apelurilor de tip roaming sunt aproape nule, în condiţiile în care noi am fost cei care am iniţiat apelul, atitudinea lui Dan Bălăcel este una ciudată, dacă nu chiar suspectă.

Cel mai probabil, Aeroportul Arad va fi bun de plată, în condiţiile în care instanţele de judecată îi vor da dreptate omului de afaceri. Marele semn de întrebare este ridicat de permisiunea de a efectua alimentări de către o societate care nu are asigurare pentru incidente aviatice.”

Și acum venim noi cu completări aflate pe căi oculte. Că de fotografiat nu ai cum fotografia în perimetrul Aeroportului Arad. Surse bine documentate ne-au adus la cunoștință faptul că avionul în cauză are structura de lemn! Da, ați citit bine, este vorba despre un avionaș a cărui fuselaj etc. este din lemn. Acuma, cum proprietarul nu-l mai poate folosi, nu mai vrea să-l ia până nu primește despăgubirile d erigoare sau ce o mai fi la mijloc, avionul stă parcat. Baiul e că cum luna mai se anunță a fi, în continuare, una ploioasă, poate se umflă lemnul din care e făcut avionul. Și dacă se tot umflă, nu ar fi de mirare să ajungă cât un Boeing 747, de exemplu. Că numa așa se poate lăuda Falcă și administrațiile conduse și coordonate de el că mai vedem și noi avioane mai acatării, mai impunătoare, gen Boeing sau Concorde (ăsta parcă e scos din circulație din cauza zgomotului prea mare făcut de motoare, dar nu- i bai, avion mare să fie), pe Aeroportul Internațional Arad. Sau, dacă vreți, „Falimentul SRL”.

Glumă sau nu, ceea ce se întâmplă (și) la Aeroportul Arad, susținut artificial în viață pe banii arădenilor, este de plâns. Lăsând Timișoara la o parte (aeroportul vecinilor de la sud nu biruie să opereze câte curse ar putea avea pe lângă cele actuale), dacă până și Aeroportul din Oradea a devenit profitabil…

Dar, județele vecine nu au un Jitză „marele vizionar” Falcă la butoane.

Boeing 69