Consiliul Județean Arad a realizat trei cataloage de promovare a județului Arad, într-unul dintre cele mai importante demersuri editoriale instituționale din ultimii ani, anunță, pompos, conducerea instituției într-un comunicat de presă.
Cataloagele prezintă valorile culturale arădene, potențialul economic, precum și istoria județului Arad.
„Cele trei publicaţii reunesc elementele de patrimoniu material şi imaterial cultural în tot ceea ce înseamnă specific arădean, fie că vorbim despre artă, literatură, poezie, muzică, gastronomie, arhitectură, meşteşuguri și istorie. De asemenea, am prezentat potențialul economic al județului, deoarece Aradul are o veche tradiție industrială și comercială. Ea se bazează fără îndoială pe valorile pe care comunitatea arădeană le-a dezvoltat, îngrijit și transmis mai departe de-a lungul timpului, care favorizează inițiativa, munca, economia liberă de piață. Aradul este un județ care se poate mândri cu particularitățile sale (n.r. – de parcă alte județe… nu!), iar cele trei cataloage editate de Consiliul Județean Arad sunt un instrument de promovare a unicității județului nostru”, a declarat Iustin Cionca, președintele Consiliului Județean Arad, uitând să precizeze cui folosesc, cât au costat, cine le-a făcut și, mai ales, la inițiativa (ideea) cui.

Legat de oportunitatea unui asemenea demers în vremuri de pandemie, așteptăm cu vădit interes următorul raport al Curții de Conturi…